wtorek, 14 czerwca 2011

Zwierzaczkowy konkurs u Sabatthy :)

Hej!
Niektóre z Was pewnie już wiedzą, że Sabbatha organizowała konkurs na zwierzaczkowy mani.
Ja wzięłam w nim udział. Serdecznie zapraszam na bloga Sabbathy. Spójrzcie ile jest pięknych prac!

Jeśli podoba Ci się moja praca - nr 5 - zagłosuj :). 


Po raz pierwszy malowałam lakierami zwierzaczki na paznokciach.
Powiem Wam, że to nie taka łatwa sprawa ;P,
ale chyba każdy dopatrzy się tego co na nich jest ?
Mi się bardzo podobały i nosiłam je kilka dni ;).

6 komentarzy:

  1. Cudeńka! Podziwiam za cierpliwość i precyzję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudo!
    Ps Nowa notka www.woman-revolution.blogspot.com zapraszam Cię! Kamcia

    OdpowiedzUsuń
  3. Super Ci wyszło to podwodne mani. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo fajnie :) ja kiedyś zrobiłam kotki z hello kitty :D
    nawet nawet wyszło :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lidziu jeszcze notka o rozdaniu ;)

    OdpowiedzUsuń

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem.
Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)