sobota, 4 czerwca 2011

czerwone bordo ;)

  I znowu lakier Vipera z serii Jumpy. Tym razem czerwony, a raczej bordowy ? ;> nr 185
Na paznokciach mam 2 warstwy.
Aplikacja była mniej przyjemna niż zazwyczaj w Jumpkach, ale to tylko dlatego, że ktoś musiał odkręcać lakier w drogerii i pędzelek się odkształcił. Ale powiem Wam, że nawet z tym defektem malowało się całkiem w porządku.
Ten kolorek fajnie wygląda na stopach :).

Pojemność: 5ml
Cena: ok. 3,50zł

Zdjęcia okropne, bo nie było słonka. Wybaczcie..
















I uwaga ;).
Założyłam stronę bloga na Facebooku - Więc chodź pomaluj mój świat...
Jakoś trudno mi tam wszystko ogarnąć, ale może dam radę.
Chyba [;p] się starzeje. Kiedyś takie "nowości" opanowywałam w ekspresowym tempie ;P.
I mam pytanko za wskazówki byłabym baaardzo wdzięczna. A więc:

1. Jak zrobić Facebook'owy znaczek na blogu ? aby przenosił na stronę na FB ?
2. Jak zrobić żeby z notek na FB przenosiło na bloga ?

6 komentarzy:

  1. lakier świetny ;)) muszę chyba się w taki zaopatrzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam kilka jumpy ale jakoś za nimi nie przepadam :p

    OdpowiedzUsuń
  3. nie lubie takich bordo

    tez ostatnio trafil mi sie odksztalcony pedzel w essence - nie znosze tego ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. też mam w jednym jumpku skrzywiony trefny pędzelek, ale da się ładnie pomalować mimo to :)

    bardzo ładny kolorek u Ciebie

    OdpowiedzUsuń

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem.
Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)