środa, 8 czerwca 2011

Vintage floral :)

  To co dziś zobaczycie na paznokciach w komentarzach pod poprzednią notką odgadła Enamel.  
Dzięki Ewalucji i jej stepiku postanowiłam i ja zrobić Vintage Floral.  Tu link do posta Ewy - klik.
Wygląda na skomplikowane, ale mani jest bardzo łatwy i przyjemny dla oczu. Wiele osóbek zwróciło na niego uwagę.






Ja go troszkę zmodyfikowałam poprzez użycie koloru fioletowego i myślę, że to był błąd. Różowy z miętą w tym mani świetnie się komponują. Chodź ten fiolet też zły chyba nie jest.

Podoba mi się ten 
motyw a Wam  ? :) 

Te krechy wyglądają na zdjęciu na takie gruuube,
na żywo jakoś szczególnie to się w oczy nie rzuca :).


Dziękuję dziewczynom za wszelkie sugestie dot. sukienki! a raczej dodatków. Dziękuję :)
przybory, których użyłam

22 komentarze:

  1. Those are sooo pretty!!!

    :D

    http://anhourafteryesterday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Te kwiatuszki wyglądają przesłodko, ale nie na moje zdolności ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo śliczne są!:) i ten fiolet daje fajny efekt;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już kiedyś widziałam ten mani i sama się za niego zabierałam, ale jakoś krzywo mi wszystko wyszło..:(
    ale teraz jak widzę jak Tobie ładnie wyszło to i ja w weekend chyba postaram się coś takiego wyczarować=)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kwiatuszki wyszły bombowe! :)))))

    OdpowiedzUsuń
  6. kwiatuszki cudne muszę wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudny! Totalnie w moim stylu :) Jak uda mi się zapuścić wreszcie paznokcie, to spróbuję zmalować coś podobnego :)
    I moim zdaniem fiolet też wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też zmaluje takie :D a co :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Hm faktycznie, ale rzuciły mi sie jakoś tak oczy :P Czuję sie jakby mi ktoś młotkiem przywalił w ten łeb ;o
    A co do wzorka - wyszedł ślicznie, ja nie mam cierpliwości do takiej zabawy -.- xD

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowny, uwielbiam te klimaty!

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie wyglądają paznokcie z kwiatuszkami

    OdpowiedzUsuń
  12. ale Ci to pięknie wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocze :) Z fioletem też fajnie współgra :) Jak dla mnie super!

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne ! :)

    dziękuję za komentarz, zapraszam częściej;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie to wygląda, chyba sama spróbuję zrobić taki mani, bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem.
Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)