sobota, 25 czerwca 2011

Jumpek 165 + Artistic Cracks

  Zgodnie z wczorajszą zapowiedzią dziś słów kilka na temat lakieru pękającego.

Lakier, który posiadam jest firmy Butterfly - dostępna w różnych sklepach typu "wszystko po 5 zł" i w małych drogeryjkach. Artistic Craks dostępne są w różnych kolorach. Ja zdecydowałam się na czerń - 3P. Kupiłam go w zwykłej drogerii.
Za pierwszym razem dałam zbyt grubą warstwę i lakier w ogóle nie popękał.
To co dziś Wam pokazuje to moja druga próba. Moim zdaniem popękał całkiem ładnie :).


Lakierem bazowym jest niezastąpiony Jumpy 165.
Na wskazującym i środkowym kraka pokryłam zwykłym topem, zaś serdeczny i mały pokryłam flejksami. Tak jak pisałam malowane tylko na próbę.

Bez lakieru nawierzchniowego nie podoba mi się ten pękacz, ponieważ wydaję się być przykurzony, szarawy. Z topem nabiera blasku i czerń staje się czarna ;). Zapomniałam zrobić zdjęcie bez topa.. przepraszam ;). Nadrobię innym razem.




Pojemność: 8 ml
Cena: ok. 6 zł


* Przepraszam za jakość zdjęć. Pogoda była okropna i zdjęcia za nic nie chciały wyjść tak jak powinny...

* Proszę polećcie mi jakieś chusteczki do demakijażu z firm ogólnodostępnych (Cera mieszana). Będę wdzięczna :)

11 komentarzy:

  1. rzeczywiście fajnie popękał ;d
    u mnie z Butterfly tylko cienie widziałam, lakierów ni ma :<

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie popękał :) cudowne paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy efekt :) Ostatnio też się zaopatrzyłam w pękacza i zrobię fotki, ale musi mi się palec zagoić, bo sobie ciachnęłam razem z paznokciem :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł na pękacza. Wypróbuję w najbliższym czasie, ale znając mnie, nic mi nie wyjdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pękacz, jeszcze sie z nimi nie spotkałam:)

    Chusteczki do demakijażu - polecam z Alterry (Rossmann) zielone, aloesowe. Dla mnie były łagodne, dobrze usuwały resztki makijażu i mają cudowny zapach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo modne ostatnio są te pękające lakiery bo co widzę jakąś koleżankę to właśnie ma tym lakierem zrobione...nie powiem bo mi się tez to bardzo podoba :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio miałam tego samego Jumpka na pazurkach i powiem Ci, że go polubiłam bo wcześniej nie specjalnie byłam do niego przekonana :))
    a Pazurki Wygladają super z tym pękaczem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysł na ten wzór i jaki śliczny efekt :))

    OdpowiedzUsuń

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem.
Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)