niedziela, 24 lipca 2011

Wygrana u Atqa i inne prezenty

  Klika dni temu przyszła do mnie paczuszka z wygraną u Atqa (Atqi ? ^^) w essensowskim rozdaniu. 
Nagrodą były 3 lakiery oraz eyeliner. 
Swoją drogą zapraszam na blog organizatorki rozdania http://atqabeauty.blogspot.com/ ! :) 
Dziękuję jeszcze raz ;*.

Produkty są z limitowanej edycji Essence Sun club.
Kolorki jak najbardziej letnie. 
Przypadły mi do gusty :) Bardzo jestem ciekawa jak będą prezentowały się na pazurkach.
A Wy, który byście chciały zobaczyć jako pierwszy?  

 i brązowy eyeliner 

Będzie w sam raz do dziennego makijażu :).

***

Tydzień temu z nad Morza wróciła moja rodzinka. 
Przywieźli mi drobne upominki. 

Od siostry dostałam niebieski lakier Eveline i naklejki do paznokci :D (moja siedmiolatka wie co siostra lubi najbardziej :D)
Od brata dostałam marynarza, a mamie 'ukradłam' czerwony lakier Lemax.
Dostałam jeszcze taką meega dużą plażową torbę od rodziców :).

Jednak najbardziej rozbawiła mnie ta laleczka :D,
którą dostałam od siostry, by upiększyć wnętrze mojego Punciaka. 
Rozwala mnie jej wygląd :D

Których lakierów jesteście ciekawe ? :)
Jak Wam mijają wakacje ? 
Ja czekam na upalne dni i wyjazd nad jeziorko eh ;).
Oby początek sierpnia był upalny <prosi> 

34 komentarze:

  1. Ten po środku.;)
    I gratuluje nagrody.:]

    OdpowiedzUsuń
  2. wow gratuluję wygranej:)
    ja tam wszystkie lakiery chcę zobaczyć, wszystko jedno w jakiej kolejności :P

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też chcę wszystkie zobaczyć:) super kolorki:D gratuluję wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pokaż pomarańczowy *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. ale fajne łupy :D gratuluję wygranej. może pomarańczowy najpierw?

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje:) A ja chciałabym zobaczyć ten pierwszy ostry róż.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne lakiery!Gratulacje!:D
    A ta laleczka na dole super xD

    OdpowiedzUsuń
  8. nieźle siostra wyszkolona :)))
    gratulacje, ja oczywiscie pomarancz chce zobaczyc ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. laleczka bomba !
    a co do lakierów ciekawi mnie pomarańczowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje! :) Ja bym chciała zobaczyć ten różowy :P.
    A zawieszka świetna! To są te tzw voodoo dols :D.

    Przy okazji zapraszam na minirozdanie u mnie: http://into-makeup-dream.blogspot.com/

    Pozdrawiam,
    Monique

    OdpowiedzUsuń
  11. zazdroszczę wygranej, a rodzinka wie co lubisz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Essence różowy :D W buteleczce prezentuje się nietuzinkowo ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wygranej :) Choć nie lubię różu to chciałabym zobaczyć właśnie różowy jako pierwszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne lakiery, ja chciałabym zobaczyć pomarańczowy jako pierwszy :D
    pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Te lakiery z Essence są cudowne, bardzo chciałam je kupić, ale nie widziałam ich u mnie w Naturze. :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Pokaż miętowy.:D

    Dodaję do obserwowanych.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne te lakiery :)
    ja czekam na pomarańczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. gratuluję wygranej;)
    jestem ciekawa lakieru pomarańczowego;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję wygranej. :) Jako fanka róży najbardziej czekam na ten kolor. :D

    OdpowiedzUsuń
  20. masz fajną siostrę :)

    podoba mi się ta laleczka :D

    OdpowiedzUsuń
  21. jestem ciekawa pomarańczki z sun club :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super kolory! Niebieski ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne kolory mają te lakiery z essence :)

    OdpowiedzUsuń
  24. chciałabym zobaczyć ten pomarańczowy :) chociaż wszystkie są ładne :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Tak z ciekawości ile masz tak naprawdę lakierów do paznokci:D

    OdpowiedzUsuń
  26. zaglądałam ale mam wrażenie że masz ich więcej:) hehe:)

    OdpowiedzUsuń
  27. gratuluje . ;D
    pomarańczowy . xd
    laleczka boska . xd
    pokaż tą torbe plażową od rodziców . ; )

    OdpowiedzUsuń

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem.
Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)