wtorek, 26 lipca 2011

Essence Bondi Beach Collection - 04 Orange Sunset

Noooo to lecim z limitką Essence.

Dziś na moich pazurkach Essence Bondi Beach Collection - 04 BBC Orange Sunset 
Pomarańczowy zachód słońca :) nazwa wg mnie trafiona. Pomarańcz w pomarańczy. Przepiękny!

  Po szybkoschnących lakierach Marizy tu musiałam czekać dłużej i niestety 3 pazurki musiałam poprawiać, bo się 'pacłam' gdzieś ;)). Lakier jest dość rzadki. Po pierwszej warstwie smuży, ale już druga pięknie to wyrównuje.  Jakby chcieć się tak bezczelnie i natrętnie przyglądać można dostrzec linie paznokcia, ale mnie krycie satysfakcjonuje.
Lakier mam drugi dzień na paznokciach, bez żadnego topa i póki co nie mam nawet startych końcówek :).

Pojemność: 11 ml
Cena: ?
Dostępność: Drogeria Natura

Zapraszam na bloga Atqa, dzięki której mogłam poznać ten lakier :)  

25 komentarzy:

  1. ładny kolorek, ale na Twoje pazurki to nie mogę się zawsze napatrzyć :) śliczne są :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz boskie paznokcie :)
    a kolor śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super pomarancz :)) bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Łał kolor bomba!:)) przepiękny
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny ! W sumie to nie mam w swojej kolekcji takiego pomarańczu, hmmm :D Kusisz, a ja zrobiłam sobie odwyk na kupowanie lakierów !

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny kolor ;)
    Przypomina mi odrobinę pomarańczkę z serii My Secret Dream Girl. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooo... Całkiem przyjemny pomarańcz ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny kolorek,taki letni! W sam raz na okropną pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Letni :P ładniutki :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny kolorek, ja też lubię te lakiery, krycie jest dość dobre w większości i mają dużą gamę odcieni.

    OdpowiedzUsuń
  11. Choć nie lubie pomarańczowych lakierów to ten bym kupiła.

    Zapraszam do mnie: http://sleepingbeauty0.blogspot.com/

    Dodaje do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  12. super kolor, szkoda że u mnie tej limitki nie było :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny odcień pomarańczki. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A to dopiero pomarańczowo pomarańczowy pomarańcz :D

    OdpowiedzUsuń
  15. I kolejny przepiękny kolorek :D


    Serdecznie zapraszam na rozdanie/konkurs!

    http://aleksandra-wika.blogspot.com/2011/07/rozdanie.html

    Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny kolor paznokci! Miałam kiedyś te perfumy.. ładnie pachną nawet :P
    Obserwujemy ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  17. (nie kupię go, nie kupię, nie kupię :D)
    Jak tylko będzie pewnie się złamę :D

    Tag dla Ciebie :)
    http://misz-maasz.blogspot.com/2011/07/make-up-blogger-award-kilka-nowosci.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładny kolor.:)
    Ale bardziej mi się podoba na pierwszym zdjęciu.;) jaśniejszy jest.:)

    OdpowiedzUsuń

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem.
Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)