czwartek, 21 lipca 2011

Mariza - 43 - Błękitne jak Adriatyk

  Dziękuję za kolejne nominacje ;) Gabrieli14  , Katie i Mavi.
Ja bawiłam się już tu - klik. Zapraszam na blogi dziewczyn!
1 warstwa, słońce
  Dziś dla Was przepiękna Marize nr 43.
Pokochałam ten lakier <3. Super się w nim czułam!
Kolor przypomina mi przepiękne i cieplutkie Morze Adriatyckie, nad którym 3 lata temu spędziłam wakacje, a może raczej bezchmurne włoskie niebo? Podoba Wam się ? bo mnie strasznie!!


Malowało mi się dobrze.
Doskonałe krycie otrzymujemy przy 2 warstwie :). Po pierwszej są lekkie prześwity.
Mam pomalowane paznokcie 4 dzień i tylko jeden malutki odprysk - paznokcie pokryte topem.
Czas schnięcia jak pozostałych - szybkie.
Wykończenie kremowe.
2 warstwy, światło dzienne


Na ostatnim zdjęciu widzicie mani z wzorkiem. Średnio mi się podobało i zmyłam, pomalowałam i pazurki nosiłam solo. Strasznie podoba mi się ten błękit !


Pojemność: 5 ml
Cena: 3 zł
Dostępność: http://www.mariza.com.pl/ - poprzez konsultantkę oraz niektóre małe, stacjonarne drogerie.


Nie mogłam zdecydować się na zdjęcie dlatego ich tak dużo ;P.


2 warstwy w słonku
Jeśli Wam się podoba proszę kliknijcie w ramkę z "lubię to" u dołu posta :)
2 warstwy + wzorek

28 komentarzy:

  1. a ja uważam, że z wzorkami było super:)
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. oj taaak, kolor jak bezchmurne niebo, uwielbiam takie błękity :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blękit, taki chłodny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. o jacie ale świetny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kurcze tak jak nie przedam za takimi odcieniami ten wyglada całkiem całkiem

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor jest genialny, nie mogłam się napatrzeć :)Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie:
    http://my-life-is-magic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyobrażam sobie tę jego zazdrość :)
    Śliczny kolor, a z wzorkami wygląda naprawdę pięknie.
    U mnie dziś notka o pazurkach, także może Cię zainteresuje, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow..ale przepiękny lakier i te kwiatuszki na końcu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny ;). Ja mam błękit z safari pewnie kiedyś go wstawię na swoim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny, a z wzorkiem jeszcze ładniejszy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Błękit Adriatyku poznałam kilka dni temu i jest cudowny:) Pazurki bardzo podobają mi się z wzorkiem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. ładny lakier, z wzorkiem też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się ten kolor paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  14. A mi się wzorek bardzo podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. masz bardzo ładne paznokcie;D fajny kolorek lakieru:) świetny blog:) jeśli masz ochotę to zapraszam do mnie i zachęcam do obserwacji;**

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudownyy :) !

    OdpowiedzUsuń
  17. podoba mi się ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  18. http://www.youtube.com/watch?v=e6S22F5TLcg&feature=player_embedded

    może ta metoda malowania Ci się spodoba?

    OdpowiedzUsuń
  19. Co mam nie lubić ;D Śliczny wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  20. boże uwielbiam ozdabiac pazury lecz mi to słabo wychodzi hahaha ;D
    +dodaje i zapraszam do sb

    OdpowiedzUsuń

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem.
Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)