niedziela, 10 lipca 2011

Bell Fashion Colour 318

  Kilka razy wstawiałam zdjęcia z użyciem tego lakieru, ale nigdy nie poświęciłam mu więcej czasu.
Więc dziś ma swoje 5 minut. Mowa o lakierze Bell Fashion Colour - 318. Różowy kremik bez żadnych drobinek. Aplikacja przyjemna. Fajny pędzelek. Lakier kryje przy jeden grubszej warstwie lub 2 cieńszych. U mnie 2 cieńsze. Lubię ten lakier ;-) i   z chęcią przygarnęłabym jeszcze jakiś kolorek z tej serii.

Pojemność: 11 g/r [?]
Cena: ok. 6 zł

Ps. Jutro postaram się umieścić wyniki rozdania :). 

23 komentarze:

  1. ładny kolorek. Rozważałam zakup lakieru z tej serii, alenie byłam pewna. Teraz przyjrzę się im dokładniej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha! W sumie nie przyszło mi ani razu na myśl, że może to tak wyglądać :D

    Kolor świetny. Czaiłam się już na te lakiery, ale jakoś nie miałam pewności czy się nie rozczaruję ;> Skoro mówisz, że dobrze kryje, to chyba muszę się za nim rozejrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kolorek! ;D
    Czekam na wyniki.
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ładny. :) Uwielbiam róż na paznokciach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Po raz kolejny się powtórzę że cudowne paznokcie.;]
    No to czekam na wyniki rozdania.:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za takimi kolorkami

    OdpowiedzUsuń
  7. właśnie widziałam na wielu blogach, że te lakiery bardzo dobrze kryją :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety nie. Pisałam do nich sama.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cuudny kolorek ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały kolorek. <3
    + dodaję do obserwujących. ;) liczę na to samo z twojej strony. ;p
    + super blog. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny ten kolor . pomimo iz ja bym na taki nie pomalowala to na + ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuje, cieszę się, że się podoba :)))


    zapraszam na is-charlie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny kolorek ! :) jeszcze nie mam żadnego lakieru z Bell więc muszę się zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem.
Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)