piątek, 29 lipca 2011

Essence Bondi Beach Collection - 03 BBC Splash Refresh

  Dzisiaj na moich pazurkach ostatni z wygranych lakierów - Essence Bondi Beach Collection - 03 BBC Splash Refresh. Podoba mi się bardzo - taki morski kolorek. To coś między niebieskim, turkusem, a zielenią. Uwielbiam kolor niebieski i pochodne (kiedyś mogłam mieć wszystko w tym kolorze :P), ale na pazurkach jakoś nie mogę się przyzwyczaić. Choć od czasu do czasu się skuszę. A w buteleczce każdy niebieski mnie zauroczy :D.





Co do samego lakieru - aplikacja przyjemna. Lakiery kryje przy dwóch warstwach. Czas schnięcia w normie.  Zdjęcia przekłamują kolor - przez brak słonka wychodzą brzydkie i ciemne ;/.
Wszelkie nierówności spowodowane są 'zgluciałą' bazą ;].

Pojemność: 11 ml
Cena: ?
Dostępność: Drogeria Natura, Douglas


Zapraszam na bloga Atqa, dzięki której mogłam poznać ten lakier :)
http://atqabeauty.blogspot.com/ 

25 komentarzy:

  1. Śliczne paznokcie i cudowny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny kolor :)
    Dziękuję za komentarz. Ja dopiero od ok. 2 tygodni nie obgryzam paznokci i przyznam, że jest mi strasznie trudno. Malowanie ich rzeczywiście pomaga :) Mam nadzieje, że też mi się uda :) Masz teraz piękne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię takie morskie kolorki ^______^

    OdpowiedzUsuń
  4. coraz ładniejsze masz paznokcie;) kolor super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę ładny:P
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny, uwielbiam niebieski na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam taki sam kolor tylko ze inan firma ; ) ładny

    OdpowiedzUsuń
  8. super;) ale nigdzie nie mogę dostać tej kolekcji Bondi Beach

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam Twoje paznokietki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale masz dłuuuie pazury <3
    Lakier oczywiście też ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oo tak ! Mój kolor! Idealny. Uwielbiam takie- no i neonowe ;*

    +obserwuję i zapraszam do obserwowania mojego bloga. :) Przypominam również, że można już od dzisiaj polubić mnie na facebooku, więc jeżeli chcesz śledzić moje poczyniania codziennie kliknij lubię to (http://www.facebook.com/pages/HoopyStyle/192314284157752).

    Pozdrawiam, Hoopy <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor jest śliczny, taki typowo letni :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne paznokcie! jak o nie dbasz?

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak ja uwielbiam Twoje paznokcie! ^_^ Kolorek świetny!

    OdpowiedzUsuń
  15. ładny, ja dopiero niedawno polubilam niebieskosci

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawy blog ;)
    zapraszam do mnie http://olaszymanowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie Ci te pazurki urosły! a kolor! jak niebo w pogodny letni dzień!

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolor jest dla mnie świetny,taki odcień niebieskiego myślę, że mogłabym pokochać bo innych to raczej nie:)

    OdpowiedzUsuń

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem.
Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)