piątek, 20 stycznia 2012

Pierwszy tydzień: paznokcie zwierzęce. Kot.


  Dziś już ostatni zwierzęcy wzorek stworzony w ramach 10-tygodniowej akcji paznokciowej o tematyce zwierzęcej. Nie zbyt udany, ale jak już go mam na dysku to co mi szkodzi wrzucić ;). Lakierem bazowym w tym manicure jest Jumpy 164 klik. „Wzorki” namalowałam cienkim pędzelkiem i  czarną farbką akrylową. Całość pokryłam topem (2 zdjęcie bez topa).

Pozdrawiam Was gorąco! :))




Już w niedziele ruszamy z drugim tematem czyli: słodkie :))
A jutro recenzja fluidu Mariza.

39 komentarzy:

  1. jak dla mnie super!!:)
    zapraszam do konkursu :))

    OdpowiedzUsuń
  2. aaa słodziutkie! wspaniałe :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. O. Też miałam pisać o pokładzie Marizy. Mój np jest taki sobie :p

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę Ci tych wszystkich wspaniałych pomysłów;) jak zawsze super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak to nie udany? Jak dla mnie Twój najlepszy zwierzęcy mani, strasznie mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie podoba mi się umiesz lepiej

    OdpowiedzUsuń
  7. jak to nieudany? moim zdaniem mani jest super :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Autor oczywiście do swojego dzieła jest najbardziej krytycznie nastawiony ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne :) uwielbiam kotki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny mani:) i kolory i rysunek, super Ci to wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie w którym wygrać można wybraną przez siebie sukienkę ze sklepu inlovewithfashion.com
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. hahaha ;D smiechowy :D jestem kociarą wiec baardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. no nie koty! :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  14. jest extraa! niedługo odgapię:F

    OdpowiedzUsuń
  15. Omg super , uwielbiam czarne koty :) takie żywe oczywiście też :) pozdrawiam i obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Twoje paznokcie są niesamowite !

    OdpowiedzUsuń
  17. Super pomysłowe
    Ja mam czarno-białe paski (widać w najnowszym poście )

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam koty :D spapuguje kiedys ten pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem.
Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)