poniedziałek, 16 stycznia 2012

Pierwszy tydzień: paznokcie zwierzęce. Sowy - krok po kroku.


W ramach 10-tygodniowej akcji paznokciowej i trwającego zwierzęcego tygodnia dodaję drugi post w tej kategorii. 


Dziś mam dla Was sowy - krok po kroku. 
Jeśli nie widzicie sów to znaczy, że nie uruchomiłyście wystarczająco dużo wyobraźni :D :P.
Pomysł nie jest mój, bo takie sówki widziałam kiedyś gdzieś w internecie (tylko pytanie gdzie?).

Krok 1.
Malujemy pazurki lakierem bazowym.
U mnie jest to brązowy lakier Classics 180 -klik.

Krok 2.
Następnie kiedy lakier bazowy wysechł część paznokcia pomalowałam dwoma warstwami białego lakieru Sennsique 101- klik. Będzie to brzuszek sówki.
Krok 3.
Kolejnym elementem są oczy, które mi nie wyszły idealnie ;). Największa część to żółty lakier Basic 241 - klik. Następnie robimy mniejszą kropkę na żółtym - u mnie biały Sensique 101. Czarnym lakierem robimy źrenice oraz brzuszki - u mnie lakier Miyo klik, który co prawda czarny nie jest, ale dość dobrze go udaje ;).
Krok 4.
Lakierem pomarańczowym dorabiamy dzióbki oraz szponki - u mnie jest to lakier Essence 04 BBC - klik. Do zrobienia dzióbków użyłam wykałaczki, której do końca nie ujarzmiłam i dzióbki wyszły trochę niekształtne ;). Wszystko pokrywamy topem. i gotowe :).

Jak Wam się widzą sówki ? ;)
Pozdrawiam :)
Potrzebne rzeczy do wykonania tego manicure.
i zbieram się na niemieeeecki (ah.. te ferie, odpoczynek pełną parą :D, a matura co raz bliżej ;()

39 komentarzy:

  1. Super! Podoba mi sie ta akcja;)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne i sowy i panterka;)
    ja też biorę udział w tej akcji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie oczy najbardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ekstra ! :) świetne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bomba !zabawne sówki:D

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja myślałam, że to już na drugi tydzień pt. "słodkie" ;) Urocze sówki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ej też namalowałam sowy! :D tylko stwierdziłam, że są za słodkie i dam je w drugiej kategorii :D

    Twoje są śliczne :)

    PS piękny pierścionek!

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak jak pisze hatsu.. Urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne sówki :). Moją pierwszą myślą też było, że mani pasuje do drugiego tygodnia, bo sówki są przesłodkie. Śliczny pierścionek.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się, że sówki są urocze, a z pierścionkiem świetnie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierścionek bardzo fajnie komponuje się z tymi sówkami na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale musiałaś się namęczyć :)śliczne sówki.

    OdpowiedzUsuń
  14. zachwycające! <3 można by też przerobić na pingwinki zimowe :) ale z Ciebie zdolniacha :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja myślałam że to pingwinki ;) Ale śliczne są :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też mi do głowy przyszły pingwiny :D ale masz talent dziewczyno, tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pingiwnka to ja zmalowałam ;D Tylko muszę mu zdjęcie o dziennej porze zrobić ;D

      Usuń
  17. hehe, Twoja propozycja wymiata! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ale świetne! aż sie buzia śmieje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne! A taki sówkowy pierścionek też mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale świetne. Jakie pomysłowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. nie wydaje się skomplikowane, a bardzo pomysłowe i pozytywne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ale cudaczki <3 :)

    od czegos trzeba zaczac, zatem dobra i podwiazka :):*

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale fajne. Bardzo mi się podoba to zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. sliczneee! ja robilam kiedys to mi wyszły...upośledzone jakies :D

    OdpowiedzUsuń

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem.
Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)