niedziela, 15 maja 2011

Brązowe jak lody czekoladowe ;)

  A dziś przedstawiam Wam lakier Classics zakupiony w Golden Rose. Lakier ma numerek 180.

Jak widać jest kolorkiem brązowym z domieszką szarości. Przypomina mi mleczną czekoladę albo lody czekoladowe (Rożki czekoladowe pyyychaaa).

Malowałam na szybciora wieczorem i niestety poodbijała się kołdra :(. Na niektórych końcówkach pazurków widać już starty lakier.
Kryje po drugiej warstwie. Co do schnięcia mam wątpliwości po tych kołdrowych wzorkach ;).
Ogółem kolor ciekawy i na pewno jeszcze nie raz będę mieć go na pazurkach.


Lubicie takie odcienie ? :)

Info.  
Zaczęłam kurację z Nail Tekiem. Spiłowałam rozdwojone miejsca - niestety trochę ich było :(. 
Nie mam teraz równych pazurków, ale nie miałam serca wszystkich skrócić. Kiedy podrosną wyrównam. Wypolerowałam i nie są już żółte (przynajmniej nie rzuca to się jakoś szczególnie w oczy).

Zrobiłam kilka malowideł na pazurkach ,,na zaś", więc o ile blogger będzie dostępny, to codziennie pojawi się coś nowego. 
Nie wiem ile wytrzymam z samą odzywką na pazurkach, ale postaram się dotrwać chociaż do tygodnia, a może nawet do dwóch ;). Później nadal będę używać odżywek, ale też będę malować. Zrobię wszystko żeby na drugą połowę czerwca były ładne ;).   

9 komentarzy:

  1. Kolor faktycznie smakowity jak lody czekoladowe:)
    a na nail teka możesz przecież kłaść lakier kolorowy, i on będzie tak samo działał:)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam czekoladki pod każdą postacią :D

    OdpowiedzUsuń
  3. myślałaś o jakieś bazie wyrównującej paznokieć ?? bo te bruzdy trochę psuja efekt, a kolor bardzo fajny ;)

    OdpowiedzUsuń

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem.
Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)