niedziela, 1 maja 2011

Kolorowe skosy

 A tak ozdobiłam skosy z poprzedniej notki.
Zdobienie nie do końca udane, ale w sumie mi się podoba. Jeszcze kiedyś zmaluje coś podobnego :).


A jak Wam się podoba tyle kolorków na pazurkach ?

Idę odpoczywać po grillowaniu. Normalnie padam na twarz! ;)
Słonecznej niedzieli! 
Pozdrawiam :) 
i bardzo dziękuję za wszystkie komentarze ;* ! 
bardzo mi miło, że komuś się podoba to co lubię robić :). 

edit.

ZAPRASZAM  
na rozdanie u Urody na http://urodowy.blogspot.com/


Do wygrania aż 5 super nagród ! :)
więcej <tutaj> 
ZAKOŃCZENIE: 25 maja 

9 komentarzy:

  1. Jak dla mnie trochę za dużo :P

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie wygląda, ale ja nie lubię mieć tylu rzeczy na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  3. a mi sie bardzo podoba, rzuca sie w oczy:)

    ewalucja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super mani. Świetny pomysł, dobór kolorów niby zwykły ale te wzorki sprawiają, że paznokcie są niezwykłe. Może dużo elementów na pazurkach ale dobrze to wszystko ze sobą wygląda :) na moje oko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna Kobieto jesteś w tym co robisz świetna NIgdy nie przestawaj!!

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny mani :) ja bym takiego nie potrafiła zrobić - syndrom roztrzęsionej ręki ;)

    OdpowiedzUsuń

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem.
Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)