poniedziałek, 23 maja 2011

Top 10 Award

Dziękuję dziewczynom, które mnie oTAGowały:

Dziękuję Wam za wyróżnienie :)
 

ZASADY:
 1. Podziękuj za przyznanie wyróżnienia.
2. Zamieść u siebie link do bloga osoby, która Cię wyróżniła.
3. Wklej u siebie logo wyróżnienia. 
4. Przekaż nagrodę 10 bloggerkom.
5. Zamieść linki do tych blogów.
6. Powiadom o tym nominowane osoby.
7. Stwórz listę 10 ulubionych kosmetyków.

Moje wyróżnienie przyznaję następującym bloggerkom:


Lista moich 10 ulubionych kosmetyków: 
1) Synergen. Antybakteryjny puder w kompakcie - do codziennych, lekkich makijaży w sam raz.
2) Farmona, Sweet Secret - Masło do ciała. 
"Wanilia i indyjskie daktyle" i "Ciemna czekolada i orzech pistacji"
 - wypróbowałam na razie tylko te 2 i są super! Ten zapach i konsystencja - marzenie :).
3) Lakierrry ! - ulubione hmm.. w sumie chyba takiego teraz nie mam. Wszystkie je uwielbiam ;).
4) Maybelline, The Falsies Volum` Express Mascara 
i Maybelline  Colossal Volum Express Mascara.
Lubię te dwie maskary - są świetne. 
5) Maybelline - płyn micelarny. Niestety kupić go nie można :(. 
Prezent do maskary. Super radzi sobie z makijażem. Bez problemu zmywa tusze i kredki do oczu.
6) Perfumy Adidas Fruity Rhythm - uwielbiam!
7) Olejek rycynowy - do rzęs, brwi, włosów, paznokci.Cudeńko ;). 
8) Zmywacz Isana - zawsze mam na zapas :P.
9) NailTek - niedawno zaczęłam z nim przygodę, 
ale czuję, że się zaprzyjaźnimy ;).
10) Maseczki różnego typu - lubię się nimi ciapciać i za ich pomocą w jakiś sposób relaksować. 

Serdecznie zapraszam na blogi dziewczyn, które wyróżniłam. 

Miłego popołudnia :) 





3 komentarze:

  1. zostałaś otagowana:)
    http://barwne-zycie-moje.blogspot.com/2011/05/recenzja-pudru-brazujacego-vipera-oraz.html

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję ;)

    to czas sobie przypomnieć chyba :)

    OdpowiedzUsuń

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem.
Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)