piątek, 27 maja 2011

Białe jak bzy..

  Taak nie ma to jak malować pazurki podczas nauki ;). Naszło mnie coś na białe paznokietki....

Dawno temu kupiłam Wibo Express growth - 25, którym w ogóle nie malowałam, bo kupiłam go do frencha, ale wg mnie nie nadawał się do tego celu.
To nie jest czysta biel. Ma w sobie malutką nutkę szarości, ale całe pazurki pomalowane tym lakierem wyglądają super, a szara nutka zanika ;). Ten lakier ma w sobie "zaawansowaną multiwitaminową formułę wspomagająca wzrost paznokci"  - nie wiem czy faktycznie ma wpływ na paznokcie, ale jeśli tak to bardzo fajnie.

W poniedziałek przyszedł czas na wypróbowanie tego lakieru.
Na początku musiałam się z nim trochę pomęczyć. Nakładając cienkie warstwy na baze NT II wysychał szybko i powstawały prześwity. Ostatecznie pazurki pokryłam bazą NT II i 2 warstwami lakieru, który pokrył wszystko tak jak trzeba ;). Z efektu jestem zadowolona. Przy opalonych dłoniach biały kolor będzie świetny!

Pojemność: 8ml
Cena: ok. 5zł

Lubicie białe pazurki :) 




Jak Wam się podoba ?

12 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba :)))) masz śliczne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedyś lubiłam, ale dziś wolę zaszaleć

    to mogłaby być dobra baza do jakiegoś malunku

    OdpowiedzUsuń
  3. masz bardzo ładne paznokcie :D

    super wygląda biały lakier na takiej długości paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie podoba mi się biały na pazurkach ;) Z tym że mój biały jest strasznie nieznośny i jak nim pomaluje to widać smugi.
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. masz ładne paznokcie;D i kolor też jest ładny;D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie mogę znaleźć idealnego białego

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie udało mi się pomalować paznokci białym lakierem, żeby wyglądały ładnie. A twoje są perfekcyjnie pomalowane :)

    pozdrawiam
    venilaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne wygląda ten biały na Twoich pazurkach. Jak ja sobie swoje umaluje na biało, zawsze wydaje mi się, że wyglądają jakby były pociągnięte korektorem. Pozostaje mi tylko popatrzeć na to jak twoje w tym kolorze fajnie wygladają :P

    http://swiatedki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubie białe pazurki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny mleczny lakier ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz piękny kształt paznokci! Według mnie białe pazurki świetnie wyglądają zarówno w zimie, na tle śniegu, jak i latem przy opaleniźnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem.
Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)