sobota, 28 maja 2011

Kolorowe kropeczki na białym tle

w cieniu
   Pazureczki w kropeczki łohohoho ;).

Białego wibo 25 z poprzedniej notki przyozdobiłam kolorowymi kropeczkami, które zrobiłam sondą Essence.
Ten manicure zwrócił szczególną uwagę i zebrał wiele pochwał :) z czego bardzo się cieszę.

Super czułam się w tym kropeczkowym zdobieniu ;).

A Wam jak się podoba ? :) 
w słonku
 Miałam nadzieję, że będę mieć ten mani cały tydzień,
ale niestety w czwartek wyglądał już tak: 
w czwarty dzień
 Lakier popękał jak szkło. Lekko były starte końcówki, ale te pęknięcia - okropieństwo.
Tak samo stało się z szarakiem, którego ostatnio pokazywałam.
 Ze względu na brak czasu i NT II manicure zmyłam w piątek,
a szkoda bo super się w nim czułam!
A gdy zmyłam okazało się, że mam nadłamałam gdzieś pazurka u kciuka - musiałam skrócić,
ale nie rzuca się w oczy. Odrośnie ;P. I 2 pazurki były rozdwojone eh.. mam nadzieje, że to te stare rozdwojenia, które myślałam, że spiłowałam. NailTek działaj! 

Pozdrawiam gorąco!! :)
Życzę Wam udanego weekendu :)

14 komentarzy:

  1. Fajny pomysł:) Co prawda kojarzy mi się, nie wiem czemu, ze świętami Wielkanocnymi, jednak i tak dołączam się do zachwytów nad nim:)

    OdpowiedzUsuń
  2. piekne sa :D uwielbiam te Twoje paznokietki!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawy Ci wyszedł, nie dziwie się że zostałaś pochwalona za niego ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. słodkie.. Też takie teraz noszę tylko z czarnymi kropeczkami :D

    OdpowiedzUsuń
  5. no i szczerze mówiąc ta biel w zestawieniu z tymi kropeczkami wygląda świetnie, chyba tego mi brakowało :P

    OdpowiedzUsuń
  6. pieknie wyszlo, kropeczki sa sloodkie!:D
    orchid.

    OdpowiedzUsuń
  7. A mnie się bardziej podobał sam klasyczny biały bez zdobień ;) Nie wiem czemu bo ten też jest niezły..
    Pozdrawiam cieplutko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne, tylko nigdy nie mam czasu żeby tak na własnych się bawić :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kropeczki dodały uroku temu białemu lakierowi ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne, bardzo dziewczęce ;)

    OdpowiedzUsuń

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem.
Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)