niedziela, 8 maja 2011

Blady róż i kolorowe paseczki


  Tak jak pisałam w poprzednim poście upstrzyłam troszkę blady róż Wibo - Extreme Nails nr 60.

Cienki pędzelkiem pomalowałam kilka kolorowych kresek w odcieniach różu i fioletu.

Na wierzch nałożyłam niebieskie refleksy z wibo, a całość pokryłam topem.

* Jak nigdy lepiej wyszła mi prawa rączka, chyba bardziej się skupiłam na malowaniu kresek żeby nie były zbyt gęsto ;P.
Niby nic, a jednak efekt lepszy.

W sumie podoba mi się ;), takie nie za duże upiększenie, a jednak coś innego :), ale następnym razem popracuje nad równymi i cienkimi kreseczkami.


A Wam jak podoba się mój kreseczkowy manicure ? ;-)

Pozdrawiam gorąco!!!  ;*

11 komentarzy:

  1. całkiem ładnie Lidziaku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. genialnie ci to wyszło :D kiedyś od gapię ten wzorek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny pomysł:) też kiedyś sprobuje

    OdpowiedzUsuń
  4. super! bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomysł i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuuuuję serdecznie :D Napisze o tym w najbliższej notce :D :*

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładnie pomalowane paznokietki :) i chyba cały ich urok tkwi w tych niestarannych nierównych kreskach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze takich nie widziałam - bardzo ładne, gratuluje pomysłu:)))

    OdpowiedzUsuń

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem.
Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)