czwartek, 26 maja 2011

Szmaragdowo

Dzienne w cieniu
  Na wstępie chciałam podziękować Enamel za oTAGowanie :). Ja już się bawiłam tutaj.

  Ostatnio miałam na pazurkach lakier Wibo Extreme Nails 49 to piękny turkusowo - zielony kolorek, troszkę w stronę morskiego z kapką niebieskości. Jest cudny! Wygląda tak pięknie jak drogocenne szmaragdy. W słońcu ślicznie się mieni, ma w sobie złoty pyłek. Kryje przy 2 warstwach. Aplikacja tego lakieru to czysta przyjemność. Konsystencja lakieru oraz wygodna nakrętka i pędzelek świetnie współgrają z moją ręką ;).



Pojemność: 8ml
Cena: ok. 5,50

Pierwsze zdjęcie to aktualne pazurki.
Malowałam przy nieodpowiednim świetle i w słońcu było widać niedociągnięcia (które niestety widać na 4 zdjęciu), więc 2 kolejne zdjęcia to pazurki ubrane w ten sam kolorek, ale jeszcze króciutkie i ładnie pomalowane ;).





Ostatnie zdjęcie to próba odbicia stempelków z płytki od Pauliny. Wzorek się rozmazał i nie odbił się równo w tym miejscu jakim chciałam, ale z daleka nie było widać niedociągnięć ;P. Nie mam zbytnio wprawy w stempelkowaniu, ale jak to mówią trening czyni mistrza.

Ogólnie polecam ten lakier - jest świetny ^^.
tylko w sumie nie wiem czy jest jeszcze w sprzedaży. 


13 komentarzy:

  1. Kompletnie nie moja bajka, nie widzę u siebie turkusów, ale za to jak pokazałam siostrze to zażyczyła sobie taki :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Your nail ideas always give me inspiration!!!
    Im gonna post some pics of my nails :P
    But ya this is a pretty color :)

    http://anhourafteryesterday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. magiaaa~ właśnie chciałam taki kupić, dziękuję za notkę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie te stempelki czarują, chyba muszę się skusić na jakiś zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no nie widać z daleka ;p
    ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć. ''Dziękuję za komentarz. To ja Kamcia:)) Z woman-revolution.blogspot.com''. Wibo? Kiedyś miałam błyszczyk tej firmy. Ostatnio trudno znalezc wibo w sklepach, może się orientujesz gdzie go sprzedają? W naturach jest dostępny? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdy jest na paznokciach "sam", wygląda zwyczajnie, ale ozdobiony prezentuje się ślicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję! :)
    wybacz ;)) ale koktajle to samo zdrowie, więc można kusić ;)

    OdpowiedzUsuń

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem.
Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)