niedziela, 29 maja 2011

Różowa zeberka :) + paczuszka

 

Teraz mały powrót do staroci ;). 
Lakier bazowy z tego co pamiętam to  Bell 318.  
Kreseczki namalowane zwykłym czarnym linerkiem. 
Zeberka inspirowana zeberką Karoli20 z wizaż.pl :))

Pamiętam, że dobrze nosiło mi się tak przyozdobione paznokietki.
A zdobienie proste jak drut ;). 

W środę od mojego Chłopca dostałam taką paczuszkę:


Kiedy zajrzałam do środka...  


..moim oczom ukazały się malutkie, śliczne, kolorowe buteleczki! 
miał być jeden lakier w "spłacie długu" ;) a dostałam aż 9! 

  
różowy ze srebrną mgiełką - 132, żarowiasty z fioletową poświatą -129, 
żółty ze złotymi/pomarańczowymi drobinkami-123, pistacjowy - 165.

fioletowy - 161, metaliczny niebieski -147, satynowy niebieski -148, malinowo-czerwony - 127 
i bordowo - czerwony 158.

2 z nich już mam 161 i 165, ale to nic, bo bardzo je lubię :)).

Czyż nie są urocze ? :) 
które z nich chciałybyście zobaczyć w najbliższym czasie ?  

dzięki mojemu B. dotrwam w swoim postanowieniu "nie kupię żadnego lakieru do wakacji",
a już mnie tak korciło.. :D [nałóg...? ;)]

14 komentarzy:

  1. dziękuję ;) super prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny mani :) a prezenty cudowne, zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. coś tego pazurka przeżyć nie mogę..

    OdpowiedzUsuń
  4. boskie robisz pazurki <3 w ogóle wszystkie masz boskie! strasznie podobają mi się te w kropeczki <3 ale ja bym chyba nie miała cierpliwości ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. O łaaaaa cudo te lakierki :D WYobraź sobie że dostalam od mojego TŻ identyczną paczuszkę tylko w niej błyszczyki :D Tak mi się teraz ona milutko kojarzy :D
    Zeberka genialna :D
    Co do sukienki- też mi się spodobała :D Świetny kolor ma :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne kolorki facet wie czego kobieta potrzebuje:D a paznokcie i wzorek czad!

    OdpowiedzUsuń
  7. ładna zeberka :)
    i super paczuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale zazdroszcze paczuszki:D:D Zeberka wyszła urocza, pozdrawiam i zapraszam
    http://jjjustii.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. no proszę, pozazdrościć tylko takiego faceta ;))

    OdpowiedzUsuń

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem.
Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)