czwartek, 5 maja 2011

TAG: Sunshine Award! / i rozdanie u Kleopatre

Po  raz pierwszy zostałam otagowana :) jest mi bardzo miło z tego powodu !
 Dziękuję za to Farfallebelle z bloga http://lakierporazenty.blogspot.com/


Zasady Sunshine Award:
1. Podziękować za wyróżnienie.
2. Zamieścić link do bloga osoby, która Cię wyróżniła.
3. Wkleić logo wyróżnień.
4. Przekazać nagrodę do 10 blogów.
5. Zamieścić linki do tych blogów.
6. Powiadomić nominowane osoby.
7. Stworzyć listę rzeczy, które czynią Cię szczęśliwą.

Sunshine Award przyznaję następującym blogom (kolejność losowa):


Lista rzeczy, które czynią mnie szczęśliwą mogłaby być na pewno baaardzo długa, więc postanowiłam, że będzie to tylko 7 rzeczy. Dlaczego 7 ? - przecież siódemka to szczęśliwa liczba! ;-)
  1.  Czekolada: biała, mleczna, orzechowa! <3 Ta w kosteczkach i ta do picia, a także w formie masełka do ciała. Czekolada zawsze poprawia humorek.
  2. Nowe lakiery! Kupowanie lakierów, oglądanie..ahh aż oczka się świecą na widok tych malutkich, kolorowych buteleczek <3. Malowanie pazurków :) działa to na mnie rozluźniająco, a dobry efekt bardzo mnie cieszy!
  3. Bliskie mi osoby. Tu chyba nie muszę się zagłębiać... Dobrze ich mieć.
  4. Mój blog - myślałam, że szybko mi się znudzi, bo nikt nie będzie chciał tu zaglądać. Jest tyle świetnych blogów o podobnej tematyce, a jednak tu zaglądacie. Strasznie miło jest czytać wszystkie Wasze komentarze :). Czuję, że ktoś docenia to co robię. Dziękuję Wam, jesteście kochane ;). Prowadzenie bloga to po prostu niezła frajda.
  5. Dobra komedia/serial w miłym towarzystwie. Poprawa humorku gwarantowana.
  6. Lato, wakacje, słońce, plaża, jezioro/morze.. i człowiek czuje się jak w siódmym niebie!
  7. Jest wiele rzeczy, które potrafią mnie uszczęśliwić. Żelki, lizaki to takie kolorowe uszczęśliwiacze, ale także uwielbiam zajmować się małymi dziećmi ich beztroska i tok myślenia...Sprawiają, że chce się żyć! :). Tak na prawdę jest masa drobiazgów, które sprawiają, że mam na ustach uśmiech np. malutkie żabki w akwarium brata mojej przyjaciółki :D cieszyłam się na ich widok chyba z 15 minut ;). 
Dziękuję jeszcze raz za wyróżnienie  i serdecznie zapraszam na blogi, które ja wyróżniłam :)


A teraz zapraszam na kolejny konkurs u Kleopatre z bloga http://kosme-tiki.blogspot.com/ 


Do wygrania: 
BENEFIT D'finer D'liner
H&M Lipgloss - Pink Flamingo
Essence Nail Art Cracking Top Coat Crack Me! White
Clinique (3 kroki, próbka)

ZAKOŃCZENIE: 30.05 




    10 komentarzy:

    1. dzięki za zaproszenie :) ja już robilam ten TAG :)

      OdpowiedzUsuń
    2. dzieki za odwiedziny, zapraszam ponownie ;)

      OdpowiedzUsuń
    3. Przyznałam Ci wyróznienie :)
      http://teraztojajestemsprite.blogspot.com/2011/05/tag-sunshine-award.html

      OdpowiedzUsuń
    4. Cieszę się niezmiernie, że mój filmik na coś się przydał;)

      Buziaki ;**

      OdpowiedzUsuń
    5. Dziekujee:) Ciesze sie ze bierzesz udzial w moim rozdaniu i dzieki za notke:D

      OdpowiedzUsuń
    6. Dziękuję za wyróżnienie :)
      Bardzo mi miło :)

      OdpowiedzUsuń
    7. Nie pozostaję dłużna i również przyznałam Ci wyróżnienie :)
      http://mavia-nails.blogspot.com/2011/05/tag-sunshine-award-i-rozdanie.html

      OdpowiedzUsuń

    Na wszelkie pytania odpowiem pod postem.
    Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)