poniedziałek, 23 maja 2011

Szaraczek

  Ostatnio na pazurkach miałam lakier  
Wibo EN nr 81.

Jest to szary, bezdrobinkowy kremik.
Kryje po 2 warstwach. Aplikacja przyjemna.
Schnie dość szybko. Kolor bardzo mi się podoba, ale trafił mi się chyba jakiś felerny egzemplarz :(.
Strasznie bąbelkuje! - czego bardzo nie lubię.
Na paznokciach wytrzymał 4 dni.
Popękał jak szkło, ale odprysk był tylko na jednym kciuku. Szkoda, bo kolorek super :).

Pojemność: 8ml
Cena: ok. 5,50

Kurczę muszę się wybrać na zakupy, ale przez tą pogodę w ogóle mi się nie chce kisić w aucie ;). Wolę poleniuchować opalając się. Do tego szkoła.. sprawdziany, poprawianie, zaliczanie.. cała procedura "przedkońcoworoczna" :P. Masakra ;). Ale już, już co raz bliżej wakacje, lato i błogie lenistwo. Pokoik mam zamówiony na tydzień nad jeziorkiem i nie mogę się już doczekać! :) ... a po wakacjach 4 klasa.. maturka.. yhm.

...Niech te pazurki rosną, bo mam tyle pomysłów na dłuższe, tyle rzeczy chce wypróbować, a one takie krótkie nooo.. ale nie powiem, bo krótko używam NailTeka, a już widzę i czuję różnicę :). Pazurki twardsze i bez rozdwojonych miejsc. Oby tak dalej.

Dziękuję za wszystkie komentarze i wejścia na bloga :), 
oraz za to, że obserwatorów ciągle przybywa.
Jest mi niezmiernie miło, że jesteście ze mną. Dziękuję Wam :* 

Ps. Jeszcze mam pytanko do lakieromaniaczek.
Jaki polecacie biały lakier do frencha ? i z jakiej firmy czarny lakier dobrze kryje ?
Chodzi mi o lakiery z polskich sieciówek w przystępnych cenach.

I drugie pytanko. Znacie może stronkę w necie z lakierami firmy p2 ? Chciałabym spisać numerki i podać kumpeli, aby mi je kupiła, a nie mam zbytnio skąd spisać :(. 

5 komentarzy:

  1. http://www.dm-drogeriemarkt.de/cms/servlet/segment/de_homepage/p2_home/p2_produkte/produkte_naegel/
    Pierwszy obrazek i tam są wszystkie serie lakierów ;)

    Odnośnie Wibo, kolejny dowód na to, żeby ich nie kupować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znowu ja :D
    Tag dla Ciebie :)
    http://misz-maasz.blogspot.com/2011/05/top-10-award.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś przeze mnie oTAGowana :)
    http://recenzjekosmetyczne.blogspot.com/2011/05/moje-ulubione-produkty-czyli-tag-10.html

    OdpowiedzUsuń
  4. biały mam z bell z tej lini do french :)

    OdpowiedzUsuń
  5. lidzia, spróbuj chwile przed zrobieniem wzorka pomalować bezbarwnym lakierem paznokcie, wtedy jak zastygnie ale bedzie jeszcze swiezy/lepki wzorek lepiej sie odbije na tym, po prostu przyklei sie do lakieru

    OdpowiedzUsuń

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem.
Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)