poniedziałek, 30 maja 2011

Tafla morza...


światło dzienne, cień
w pomieszczeniu z fleshem
  Essence Colour & Go - 24 underwater to lakier, który kupiłam w Niemczech rok temu na wakacjach.

To głęboki, granatowy kolorek z malutkimi drobinkami. Daje lekko metaliczny kolor. 
A mi przypomina tafle wody, morskiej wody. 

Do całkowitego pokrycia białych końcówek potrzebne są 2 warstwy lakieru. 
Niestety widoczne są pociągnięcia pędzelka - nie lubię takiego (de)efektu.



Do całkowitego wyschnięcia trzeba troszkę poczekać.
światło dzienne, cień
Ale ogólnie kolorek bardzo ładny, więc na te małe minusy można przymknąć oko ;).

I na plus oczywiście jest to, że mija prawie rok od zakupu, a lakier nie zgęstniał.

Aaa bym zapomniała! dużym minusem jest to, że barwi płytkę. Koniecznie trzeba pamiętać o nałażeniu bazy pod lakier.

Pojemność: 5ml
Cena: ok. 5,5zł






Jak Wam minął weekend ? :)
Mój był całkiem udany.
W piątek po szkole urządziłam sobie domowe SPA. Zrobiłam pedicure i manicure. Zrelaksowałam się, odpoczęłam.
W sobotę byłam na zakupach, a popołudniu w Aqua Parku. Wróciłam padnięta do domu :).
A w niedziele.. rano kościółek, później grill i parogodzinne pogaduchy z przyjaciółką :).
Jaaa chceee już waaakacjeee !! ;) 

7 komentarzy:

  1. Kolor śliczny, ale wykończenie mi się średnio podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi nie barwił :) chociaż dawno go już wykończyłam ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. kolorek świetny :)a mój weekend minął na nauce na kolokwium z finansów :D

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda, ze nie masz zdjęć z aqua parku ;PP
    śliczny ten kolorek ;3
    szkoda, ze w polsce nie ma takich pociągów -.-'
    dodasz sie do obserwatorów ? .;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam go i nawet nie używam, jakoś mnie nie oczarował

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor ładny ale nie wiem czy sama bym go kupiła.

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi się podoba : ) . oczywiście dodaję do obserwowanych i liczę na to samo ; **

    oldcool-ada.blogspot.com . zapraszam !

    OdpowiedzUsuń

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem.
Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)