piątek, 6 maja 2011

Czerwona kapustka


   
Po nieudanych koralowych paznokciach pomalowałam je lakierem Colour Alike 446- z kolorem mi do twarzy. To mój jedyny Colour Alike, ale zapewne nie ostatni. Aplikacja nie sprawia problemów. Na pazurkach mam 2 warstwy, które doskonale kryją końcówki. 
Kolor jak dla mnie to czerwona kapusta! - mówcie co chcecie, ale inaczej nie mogę go nazwać ;)). 
 * kropelki na kciuku to przez deszcz, a nie chciałam ich wycierać, bo lakier jeszcze nie był do końca wyschnięty ;P.
A tak lakier wygląda w słońcu - nie miałam możliwości dziś (wtorek) zrobienia zdjęcia na zewnątrz, więc dodaje starsze zdjęcie, kiedy to jeszcze moje pazurki były długaśne ;). 

10 komentarzy:

  1. podoba mi się taki kapuściany kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czy tylko ja widzę ze ta notka jest podlużna i nie da się jej przeczytać?:D lakier śliczny:) twoje pazurki też;):*

    ewalucja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. na naprawdę;) mozna gdzieś maila do ciebie wysłać maila to zrobię print screana:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wysłałam:) pierwszym mailu załączyłam zły obrazek;D przepraszam. Faktycznie dziwne... nie wiem o co chodzi:)

    OdpowiedzUsuń
  5. No to wszystko jasne bo mam expl. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie na szczęście były ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor mnie urzekł totalnie. I masz piekne paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Do you have a spam issue on this site; I also am a blogger, and I was curious about your situation; we have created some nice procedures and we are looking to swap techniques with other folks, be sure to shoot me
    an email if interested.
    Also see my web site - buy hcg

    OdpowiedzUsuń

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem.
Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)