piątek, 20 maja 2011

Colour Alike - Szał Ciał

  Na początku chciałam serdecznie podziękować Kasi z bloga http://katsuumi.blogspot.com/ za oTAGowanie w zabawie Sunshine Award. W zabawie brałam już udział i moje odpowiedzi znajdziecie tu.

  Kiedy pokazywałam Wam lakier z Barbry Colour Alike - Z kolorem mi do twarzy - pisałam, że mam tylko ten lakier z tej firmy. Przypadkowo Was okłamałam ;) wybaczycie?

Całkiem zapomniałam, że w moim posiadaniu jest jeszcze CA 444 - Szał Ciał! Ehh jak mogłam zapomnieć ? :) 

Tak jak Colour Alike 446  nakłada się go bez żadnych problemów.
Na pazurkach standardowo 2 warstwy - pazurki malowane na szybciora, więc może przez niedokładne pomalowanie na niektórych można dopatrzeć się białej końcówki.

Jest to piękna czerwień, dość ciemna, ale ma w sobie nutkę różu.
Krem, bez żadnych drobinek - ostatnio takie lakiery lubię najbardziej.
Choć nie powiem mam  nieodpartą ochotę na coś nowego, ale nie mogę złamać swojego postanowienia i czekam do wakacji...

POZDRAWIAM ! :))


  

9 komentarzy:

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem.
Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)