wtorek, 17 maja 2011

Skośny french z kwiatkami

Takie pazurki miałam jaaakiś czas temu.

[Zdjęcia skopiowane z wizaż.pl, ponieważ usunęły mi się zdjęcia z komputera ;(].

Dużo na ich temat pisać nie trzeba bo wszystko widać ;). Po nałożeniu bazy białym lakierem pomalowałam na ukos frencha. A na wskazującym i serdecznym paluszku sondą zrobiłam czerwone kwiatuszki, w których środek dałam małą cyrkonię. Wszystko pokryłam topem. Taadaam! gotowe ;).


Już dziś nie wytrzymałam i na baze Nail Tek nałożyłam szaraczka z Wibo EN po czym wszystko pokryłam NT. Mam nadzieję, że pochodzę z nimi chociaż tydzień ;).
Szarak niewiosenny, ale idzie w parze z moim humorem.. :(. Zdjęcia lakieru jakoś na dniach.

Pozdrawiam gorąco !

Ps. Mogłabym zrecenzować 2 maseczki, masło do ciała, płyn do kąpieli i żel pod prysznic. Ciekawe ? 
Czy mam pozostać przy pazurkach ? :) 

8 komentarzy:

  1. dobry pomysł na french :) podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny french ;] a co do pytania, to myślę, że możesz :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Na miniaturce zdjęcia myślałam że to sztuczne pazurki ;o ale wyglądają bardzo ciekawie ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne :) pewnie, że chcę inne notki a w szczególności poczytam o maseczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne pazurki;D
    Robisz może też paznokcie żelowe?


    I czekam na recenzje maseczek;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Łaaaadne :) Też bym chciała takie umieć :D W sumie mam za krótkie pazurki na frencza :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Zrecenzuj, ale pazurki wychodzą ci najlepiej, te to kolejne mistrzostwo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super są:) a recenzje chetnie poczytamy:D

    OdpowiedzUsuń

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem.
Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)