czwartek, 19 maja 2011

Sauna Masque


  Ta maseczka tak mnie zauroczyła, że nie mogłam oprzeć się przed napisaniem recenzji. Dałyście zgodę, więc proszę bardzo ;). [przepraszam za tak brudne opakowanie ;P].

Jako pierwszą chciałam opisać maseczkę  Montagne Jeunesse - Sauna Masque 
(Czerwona glinka, maseczka antystresowa, samorozgrzewająca).

słowo od producenta  
A teraz kilka słów ode mnie:
Pojemność: 15 ml
Przeznaczenie: głębokie oczyszczenie porów
Kolorek: różowy
Wydajność: 2/3 użycia
Dostępność: ja swoją kupiłam w Tesco także myślę, że będzie w większości hipermarketów
Cena: ok. 6 zł


Maseczka ma delikatny zapach, który mi w ogóle nie przeszkadzał wręcz był całkiem przyjemny i pomógł się zrelaksować. Ciepełko, które tworzy się po nałożeniu maseczki na twarz jest bardzo przyjemne - chociaż nie trwa długo, bo tylko podczas aplikacji..a szkoda :(. Mam skórę mieszaną i nie odczułam przesuszenia czy też pieczenia. Maska wygładza i widocznie oczyszcza twarz. Świetnie poradziła sobie z wągrami - zniknęły ;). Nie zasycha na skorupę i jest łatwa do zmycia. Na twarzy widać różnicę po zastosowaniu maski.

Minusem jest opakowanie, z którego ciężko wydostać resztki maseczki, ale czego wymagać od saszetki ;).
Trzeba uważać by nie nałożyć za dużo, bo będzie ściekała - konsystencja lejąca i lekko kleista.
Wg mnie maseczka jest bardzo przyjemna.

Na pewno są lepsze maseczki oczyszczające, ale ta wywarła na mnie pozytywne wrażenie przez całokształt, więc powrócę do niej jeszcze nie jeden raz, a także mam zamiar wypróbować innych masek oferowanych przez tę firmę - już wczoraj dokupiłam żelową maseczkę z truskawkami i kwasami AHA.

skład
Ja na składach niestety się nie znam, ale może komuś się przyda :).

Używałyście już tej maseczki ? Jak wasze wrażenia ?  

3 komentarze:

  1. u mnie nigdzie jej nie mogę znaleźć, a szkoda, bo chętnie bym spróbowała

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :) Wyróżniłam Twojego bloga w blogowej zabawie Sunshine Award, czyli "co cię uszczęśliwia?" :) Szczegóły u mnie na blogu.

    Jeśli uznasz to za spam, przepraszam, sama zostałam wyróżniona na jednym z blogów i nie do końca wiedziałam co z tym zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedys ja widzialam ale nie kupowalam, moze kiedys jeszcze spotkam to sprobuje co to za cudo

    OdpowiedzUsuń

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem.
Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)