piątek, 13 maja 2011

Nagroda i NailTek

  Muszę się pochwalić ;). 
Ostatnio zostałam wylosowana w konkursie u Pauliny z bloga http://aplaceformynails.blogspot.com/ i wczoraj przyszła do mnie paczuszka pełna wspaniałości :).

Wygrałam 5 płytek Bundle Monster: 01, 02, 03, 07 i 08. [Paulina mam nadzieję, że się nie gniewasz, bo pożyczyłam zdjęcie z Twojego bloga - u mnie było w nich widać pół pokoju ;)]

   

  
Dodatkowo Paulina zrobiła mi jeszcze jedną niespodziankę wkładając do paczuszki 2 lakiery z wiosennej kolekcji Sensique nr 243 i 249.
Cieszę się strasznie z płytek i lakierów! 
W sumie u mnie chyba nawet się z lakierami Sensique nie spotkałam więc chętnie wypróbuję.
Niedługo zdjęcia lakierów na paznokciach :) z wzorkami oczywiście :D.

Paulinko jeszcze raz baaardzo dziękuję !! :)


 Pani listonoszka przyniosła mi także drugą paczuszkę z odżywką NailTek :). Myślę nad tygodniową kuracją, a może nawet dwutygodniową. 
Blog na tym nie ucierpi, bo mam jeszcze w zanadrzu stare zdjęcia, które Wam tu będę prezentować, gdy moje pazurki będą się wzmacniać. Wszyscy się zgadzają ? ;)


Przedwczoraj dostałam nagrodę za dodatkowe zajęcia z polskiego: pendrive, notes A4, długopis i torbę ekologiczną xD. Normalnie szał ciał ostatnio z niespodziankami ;). 









:):):) 
Pozdrawiam gorąco! 
Jutro post z pazurkami :) 


  

9 komentarzy:

  1. gratulacje!!! dawaj szybko granacik :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje !!! Oczywiście, że się zgadzamy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję :), a granacik będzie pojutrze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluje wygranej ;) sądzę, ze kuracja nail tekiem powinna trwac przynajmniej miesiąc ;) poza tym nail tek w niczym nie przeszkadza i pazurki można malować ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. cała przyjemność po mojej stronie, miło mi, że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jeszcze jedno - ten granat prawdopodobnie nadaje się do robienia wzorków

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluje wygranej. ja tez mam swoje dwie płytki, planuje dokupić jeszcze dwie z Konada. ;))

    OdpowiedzUsuń

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem.
Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)