sobota, 21 maja 2011

Kropcie, groszki jak kto woli ;).

  Tym razem inna wersja kropeczkowego manicure :). Natchnęła mnie użytkowniczka wizaż.pl Anka :)

Chociaż tak teraz patrze u niej było mniej kropeczek, ale noo mówiąc skromnie Ani i moja wersja mi się podoba :D.

Na fioletowym jeszcze wilgotnym Jumpku 161 zrobiłam sondą kropeczki. Na koniec całość pokryłam mattem z Essence.

To "zdobienie" robiłam na próbę i strasznie mi się spodobało, ale musiałam zmyć, aby rozpocząć odżywkowanie.

Kiedyś na pewno na moich pazurkach pojawi się coś podobnego.

A Wam podobają się groszkowe pazurki ? ;)
z Mattem z Essence

19 komentarzy:

  1. Bardzo fajne, szczególnie fioletowy kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nieźle wyglądają te kropeczki :] ale ja bym zrobiła tylko na kciuku i serdecznym, bo jakoś tak... z przyzwyczajenia chyba, nie mogę jakoś nosić takich wszystkich :[

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wyglądają te paznokcie, nie wiem czego ale kojarzą mi sie z klockami lEGIO o.O :D
    A co ile malujesz paznokcie ;>?

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne:) ja mam zamniar niedługo zrobić różnokolorowe kropeczki na jakims pastelu:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie się bardzo podobają! ;) Ładnie wygląda to kolorystycznie.
    Pozdrawiam i życze miłego dnia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodko to wygląda! Akurat szukam takiego jasnego fioleciku :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne zdobienie. Od jakiegoś czasu też mam ochotę tak przyozdobić pazurki. Pozdrawiam :)

    http://justina-blackrose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zostałaś otagowana : http://psycho-nails.blogspot.com/2011/05/top-10-award.html

    OdpowiedzUsuń
  10. masz śliczne paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak myślałam :) To w sumie u Ciebie kuracja NailTekiem prawdopodobnie będzie skuteczniejsza niż u mnie, bo ja paznokcie zmieniam średnoi co 2 dni. No ale zobaczę jak to będzie gdy już dostanę to cudo w swoje ręce :P

    OdpowiedzUsuń
  12. super :) fajne posty :)
    + obserwuję :)
    i zapraszam do mnie :)

    http://aleksandra-wika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. urocze kropki ;) a moja płytka wcale nie jest długa co widac na zdjęciu całej dłoni ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. uroczy mani, mam chęć sobie taki strzelić :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne te kropki :D chociaż chyba wolę kolorowe groszki pokazane w innym poście :P

    OdpowiedzUsuń

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem.
Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)