sobota, 19 listopada 2011

Panterka - mini instrukcja

To będzie taki mini stepik, ale może się komuś przyda taka mała instrukcja.



Krok  1 - kolor bazowy


Malujemy pazurki kolorem bazowym - u mnie jest to biały Sesique 101 klik klik. Nie musimy czekać aż dokładnie wyschnie, ale wtedy trzeba uważać by czegoś nie uszkodzić ;).








Krok 2 - łatki/kropki

Wybranym kolorem robimy łatki, kropki - nie muszą być regularne ani równe.





Krok 3 - obwódka cętek


Dla mnie to jest (była?) najtrudniejsza czynność, a niestety nie wiem jak mogłabym uwiecznić ją na zdjęciu.. Próbowałam różnych metod jednak tą wychodzi mi zdecydowanie najlepiej, a robimy to w ten sposób: na kawałek kartki "wylewamy" troszkę lakieru, którym zrobimy obwódkę. Maczamy w nim sondę/główkę szpilki/końcówkę wsuwki/końcówkę kredki (czy czegoś z "kuleczkopodobnym" czymś na końcu) i wokół naszych ciapek/kropek tworzymy obwódkę. Między cętkami robimy kilka "plamek" bez cętki i gotowe. Teraz wystarczy wszystko pokryć topem. Ja zawsze rozmażę - mam beznadziejny czarny lakier - dlatego sesja odbyła się bez lakieru nawierzchniowego ;) Voila ! gotowe :).




37 komentarzy:

  1. Ale piekne ;) A czym robisz kropki? Ja probowalam wczoraj wykalaczka, ale cos nie wychodza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszły piękne! Naprawdę! Świetna instrukcja, dzięki :)

    H.

    OdpowiedzUsuń
  3. Monika te kropki były robione po prostu zwykłym pędzelkiem z lakieru Hean ;), ale jeśli robię kropeczkowy mani używam właśnie sondy :).

    Hannai dziękuję :) cieszę się, że się podoba :)))

    kornela dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. wyszły świetnie, choć bazę wolałabym nude lub brąz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale masz piękne paznokcie! przydatne informacje, dzięki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna panterka :)

    dziękuję za instrukcję , na pewno z niej skorzystam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super pazurki, bardzo :) Już 9 numer mojej gazetki blogowej,zajrzyj

    OdpowiedzUsuń
  8. Też bardzo lubię panterke ale osobiście wole w kolorach orginalnych

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne . <3
    Z pewnością kiedyś wypróbuję ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny wzorek! Muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super. Panterki jeszcze nie robiłam ale sondy mam więc na pewno spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widac ,ze bardzo prosta metoda a efekt swietny!

    OdpowiedzUsuń
  13. super taka panterka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocza panterka :) Też robię wzorek w ten sposób:)

    OdpowiedzUsuń
  15. mi się bardzo przyda ta instrukcja :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny wzorek. Kto by pomyślał, że tak łatwo go wykonać. Być może spróbuję.
    www.kosmetycznenowosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo pomyslowe ;) Jak urosna pazury to wyprobuje :P

    OdpowiedzUsuń
  18. pięknie ci to wyszło ! :) Jak naklejany wzorek, albo coś :P super.

    pozdrawiam i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Na pewno wypróbuję! Efekt jest zniewalający!
    Zapraszam na: www.krash-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. ale cudne pazurki - w ogóle masz piekna plytke :)

    OdpowiedzUsuń

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem.
Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)