wtorek, 25 marca 2014

Informacja dla dziewczyn z UK - promocja Batiste.

 
Dzisiaj będąc w Superdrug natknęłam się na świetną promocję suchych szamponów Batiste. 
Cena dużych - 400 ml szamponów wynosi £2,47, przy regularnej cenie  £4.99.
Małe 200ml szampony są również w promocji, a cena zależna jest od rodzaju szamponu np. do włosów ciemnych - £1.97 jest ciut droższy od np. tropikalnego -  £1,47.


W ,,moim" Superdragu jak widać na półce było już lekkie przerzedzanie. Wybrałam dla siebie mały szampon wiśniowy, oraz wielką puszkę podstawowego. 
Jeśli tak jak ja przepadacie za tymi szamponami pędźcie póki czas ;).

Przy okazji polecam świetną stronę, na której można znaleźć wiele interesujących okazji cenowych - http://www.hotukdeals.com.

Pozdrawiam!!:)

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Mi się po jednym dniu przetłuszcza tylko grzywka od czoła, mycie samej grzywki zwykłym szamponem i wodą nie zdało egzaminu, a te odświeżają ją doskonale i za to je lubię :).

      Usuń
  2. Dobrze wiedzieć, bo właśnie wybieram się do miasta po ten szampon. Dzięki Tobie napewno od razu skieruje się do SD:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, cieszę się, że pomogłam! Zastanawiałam się dłuższą chwilę czy umieścić tu ten post:)

      Usuń

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem.
Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)