środa, 26 marca 2014

Miss Sporty - Nail Expert 5in1. Recenzja.

 Dzisiaj mam dla Was recenzję ogólnodostępnej odżywki 
Miss Sporty Nail Expert 5in1
Obietnice producenta:
- wzmocnienie paznokci
- połysk i zdrowy wygląd
- wygładzenie 
- nawilżenie
- szybszy wzrost paznokci
 Kilka słów ode mnie:
Używam tej odżywki od mniej więcej grudnia zeszłego roku tj. od około 3 miesięcy. Nosiłam ją solo, a także pod lakier i jako top. Jesteście ciekawe jak się u mnie spisała? 
 Odżywka Miss Sporty 5in1 ma wygodny pędzelek i niedrażniący zapach, a nałożona na paznokieć ładnie błyszczy. Dodatkowym plusem jest cena i dostępność. Na tym niestety plusy tej odżywki się kończą. Z moimi paznokciami zrobiła zupełnie NIC. Konsystencja jest rzadka, na paznokieć aplikuje się cieniutka warstwa odżywki, która ściera się z paznokcia w ciągu dnia . Po nałożeniu kolejnej warstwy odchodzi płatami, odpryskuje (zdarza się, że z całym panokciem, sic!). Używałam tej odżywki długo, a paznokcie się rozdwajają. Wygładzenia oraz nawilżenia również nie zauważyłam. Szybszy wzrost? nie zaobserwowałam. Liczyłam na efekt podobny do tego po odżywkach z Eveline i niestety się przeliczyłam. Nie polecam. Wg mnie totalna beznadzieja, szkoda wydanych pieniążków.

Pojemność: 8 ml
Dostępność: Rossmann, stoiska Miss Sporty
WizażKLIK
Cena: 8zł / £2.29

Miałyście tę odżywkę? jak u Was wypadła?

Pozdrawiam gorąco:)

14 komentarzy:

  1. szkoda, że się nie sprawdziła… ja używam i polecam NailTek - ta odżywka doprowadziła mi paznokcie do porządku w niecały miesiąc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NailTeka znam, dzięki niemu doprowadziłam paznokcie do ładu po latach obgryzania...

      Usuń
  2. Nie używam tego typu produktów...Mam za krótkie paznokcie by malować je czymkolwiek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja z kolei nie lubię mieć gołych paznokci, ani krótkich ani długich ;)

      Usuń
  3. Dziękuję za ostrzeżenie. Jednak Eveline najlepsze :) Pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie narzekam na swoje paznokcie i nie używam odżywek - oby tak zostało :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja pozostaję wierna tylko Nail Tek'owi , liczyłam na odżywki z Eveline jednak zaszkodziły moim paznokciom a mojej mamie pomogły cóż za logika. Po tej próbie już nie kombinuję z innymi odżywkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używałaś w sposób jaki zaleca producent?? Ja jutro zamierzam kupić Eveline... o ile nie zapomnę ;), Miss Sporty na szczęście wykończyłam.

      Usuń
    2. Tak w taki sposób jak zaleca, w identyczny jak moja mamusia . :) każdy paznokieć co innego lubi :)

      Usuń
    3. no dokładnie, masz rację, najwidoczniej Tobie po prostu nie podpasowała, dobrze, że na rynku jest wiele innych odżywek:)

      Usuń
  6. Zwróć uwagę że Eveline zawiera formaldehyd a Miss Sporty nie. Ale z odżywkami tak jest- jednym pomaga a innym nie. Ja obecnie stosuję Miss ponieważ robię przerwę od Eveline. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio zastanawiałam sie nad kupnem tej odżywki, jak dobrze, że jej nie kupiłam

    OdpowiedzUsuń

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem.
Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)