wtorek, 27 września 2011

Sensique 146

  Dziś opiszę kolejny lakier, który wygrałam w Czerwonym rozdaniu u Barw Wojennych Tym razem będzie to Sensique Strong&Trendy Nail 149. Jest delikatny, pudrowy róż. Klorek nierzucający się w oczy, lecz bardzo ładny i dziewczęcy. W kremowej bazie zatopiony jest delikatny shimmer (trafiło mi się kilka ciemniejszych plamek ?? - widać to np. na serdecznym i wskazującym pazurku - powiększcie foto). Aplikacja nie sprawiała problemów. Uroczy dzidziusiowy róż :). 


Podoba mi się, a Wam jak się widzi ? 





Pojemność: 8ml

Cena z KWC: 6 zł
KWC: klik

Dostępność: drogeria Natura

edit. wiedziałam, że o czymś zapomniałam. Do pełnego krycia potrzebne są 2 warstwy :)


22 komentarze:

  1. bardzo ładny kolor :) paznokcie wyglądają tak zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny, cukierkowy taki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki słodki kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. piekny kolorek, a jeszcze ladniejsze pazokietki ;-_

    OdpowiedzUsuń
  5. cudny kolorek ;)
    wow..sporo masz tych lakierów! ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny kolorek! Ile warstw nałożyłaś?

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny delikatny lubię takie pasują do wielu rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładny, lubię takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bejbik!:) takie krycie po 2 warstwach? - ejj CHCĘ!

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi się, że jest taki delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie prezentuje się ten róż na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Good choice, it's a wonderful color! I like it! Come and visit my blog, and if you like it, follow me, I'll be waiting for you!

    Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  13. no i wreszcie cos neutralnego na pazurkach :)
    sliczny kolor i landie Ci w nim pazurki wygladaja :)

    OdpowiedzUsuń

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem.
Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)