wtorek, 6 września 2011

Trust in Fashion

  Dziś mam dla Was taki inny kolorek. Znaczy inny dla mnie. Takiego odcienia jeszcze nie miałam i muszę przyznać, że na początku średnio mi się podobał, ale teraz zmieniam zdanie.

Wczoraj miałam trudny dzień w malowaniu pazurków. Najpierw nie podobał mi się żaden kolor nałożony na pazurki,a później pozalewałam pięknie skórki i się poddałam. Dziś lakier ze skórek zszedł i jakoś się prezentują :).

Lakier, który dziś chciałabym Wam opisać to Essence Color&Go 54 "Trust in Fashion". Kryje przy 2 warstwach.
kolor to piękna, nasycona zieleń. Kojarzy mi się ze świerkiem - no ogólnie z lasem. Konsystencja dość lejąca i można pozalewać skórki. Lakier jest kremowy i nie zawiera żadnych drobinek. Pędzelki wolę ciut szersze, ale ten również jest dosyć wygodny.
Zdjęcia zrobiłam drugiego dnia i jak widać widoczne są już starte końcówki (bez żadnego topa). Zmywanie zdaje się, że do najmilszych nie będzie należało (sądząc po zmywaniu pazurka przy malowaniu). Miałam brudne opuszki i skórki wokół paznokcia :(. Mam cichą nadzieję, że lakier nie zabarwi płytki...

Pojemność: 5 ml
Cena: ok 6,50

Mi się podoba, a Wam ? :) 

31 komentarzy:

  1. Ładny, ale jest taki nie "mój" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie wygląda na paznokciach ale też kolor nie dla mnie:/ zapraszam do mnie właśnie wstawiłam zdjęcia z nowym lakierem:)
    http://nutellaestrela.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się i chyba go sobie wreszcie sprawię, bo tak chodzę wokół niego już jakiś czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zabarwi strasznie bo też go mam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mój kolor, ale na Twoich paznokciach wygląda super :)!

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny kolor :) lubię takie!
    paznokcie masz świetne!

    czysiek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. o tak, on niestety przy zmywaniu bardzo brudzi :(

    OdpowiedzUsuń
  8. kolor fajnie się prezentuje, ale jeśli ma tak brudzić to ja podziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietny kolorek :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Essence ma świetne kolory w tej serii. Ten też mi się podoba. Szkoda, że te maleństwa nie lubią się z moimi paznokciami i płatami po jednym dniu noszenia bardzo często schodzą ;_;

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba źle bym się czuła, mając go na pazurkach :) Nie mój kolor.

    OdpowiedzUsuń
  12. ja nie przepadam za zielonymi lakierami niestety ;)
    ale u Ciebie wygląda ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolorek bardzo ładny, stonowany, w moim guscie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zieleń, bardzo ładnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny odcień :) Ogólnie to lubię essence c&g :)chociaz czasem jakieś problemy można spotkać...

    OdpowiedzUsuń
  16. Oh,you are so sweet!
    see mine and read my new post of balmain jacket and vuitton scarf, and all post and my next post on tendences,fahion, and italian style!
    If you like it, i wait for your following me on google friend connect, and facebook, and twitter.
    Ok? have a nice day!
    kisses kisses
    have a nice day
    Miriamstella

    http://isfashionmypassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. jak dla mnie troszkę za ciemny, ale fajny;)

    OdpowiedzUsuń

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem.
Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)